last week

 

Förra veckan va en bra vecka..här kmr den lite kort :)


Måndag: Jobb och sen åkte en flummigt glad Freddie till träningen.. Lillasyster va där så d gick bra:)

Tisdag: Jobb och sen träning..gick inte speciellt bra.. behöver ha lillasyster där! :(

Onsdag: Jobb, träning och 21:20 gick jag på bio med mina två favoriter! Vi såg Karate Kid! :)



Torsdag: Sovmorgon! Fixade mina naglar på förmiddagen och sen va d träning på eftermiddagen..

Fick skjuts hem efter träningen av M! Kl. 21.00 gick jag och mamma på förhandsvisning av: Going the distance. bra film!


Fredag: Jobb igen..sen träning och efter träningen stod jag i fiket.. Älskade pappa kom och hämtade mig vid 21♥

Lördag: Älta Festivalen= uppvisning. Körde 1 nummer.. Farmor och farfar kom från Uppsala för att kolla. De säger väl allt? Dom är underbara! ♥
Städade; dammsög och skurade mitt rum...sen åkte jag hem till Peter :)

Söndag: Älsk åkte på Mulle-kurs vid åtta(?) och jag somnade om och vaknade igen vid tolv. En välbehövd sovmorgon! Tog d lugnt, lyssnade på musik, klickade på datan, städade bland älsklingens kläder,  tog ett bad och vid tre gick jag över till Helen och passade Måns & Leah. Va där i nästan två timmar tror jag sen va d mys hemma hos Hambergs! :)



Skillnad? Lite va? ;)


Älsk, Måns & Leah :)





Det var lite kortfattat om min vecka. Hoppas eran var lika bra som min!











see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0