Seger i Stockholm

Heeejsan :)
Den här veckan har jag mest jobbat och tränat..inte hänt så mkt mer vad jag kan kma ihåg :) hade ett litet breakdown i måndags men när jag fick prata igenom d så känns d bättre.. Sov hos älsk söndag till måndag och onsdag till torsdag.. på torsdagkväll hade jag å Jennie lite mys på kvällen :)
Igår så hade vi finbesök i huvudstaden! Susanne Seger va här och hjälpte oss med våra program. Jag hade henne sista timmen vilket gick braaa. Jobbigt som tusan va d men minst lika kul och programmet blev bra med lite finslip :) ska bli kul att snart få tävla:)
Efter träningen igår så åkte jag hem till älsk. Jag va helt slut! Vi kollade lite på Bones och sen somnade vi inte alltför sent.. Kl.6 va jag uppe idag eftersom att jag skulle jobba. Nu måste jag tillbaka till jobbat! hörs senare kanske!








see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

tack snygg freddie :) <3

2010-09-12 @ 14:25:30
URL: http://sistersofglory.blogg.se/
Postat av: Celine

Sv. Underbara du! Jag finns alltid för dig också! <3

2010-09-15 @ 15:54:43
URL: http://ladsfollowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0