TROLLYWOOD!

Hejhej!

Nu är jag, mamma, Marina och Hannah i Trollhättan..trots snökaoset som drabbade huvudstaden igår så lyckades vi ta bilen hit utan större problem.
Idag har vi tävlat..Hannah har tävlat klart! SKÖNT för henne! Hon slutade på en tredje plats..den lilla slavmajan!
Jag leder med en liten marginal ner till tvåan..ska köra järnet imorgon! :) nä nu klagar alla på mig..jaja jag ska gå från datan! om jag får låna Marinas data senare kanske jag skriver mer sen ;)

ha d gött! hej!








see ya<3

Kommentarer
Postat av: P

You're the best! <3 I love you

2011-02-12 @ 19:51:21
Postat av: Freddie

Naw! Thanks love <3

2011-02-13 @ 08:45:41
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0