Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor

I 10 år har du gett så mkt kärlek och glädje och jag är glad att jag fick vara med i nästan 2 av dom.
Men idag ska du få somna in.
Att säga hejdå till igår va nog bland d svåraste jag har gjort..att veta att jag aldrig kmr träffa dig igen i denna värld.
Jag hoppas du förstår att dom gör d här för din skull, de är de bästa för dig.
Ingen vill nånsin behöva göra ngt sånt här, de är så svårt och alla är så ledsna.
Vila i frid och ta hand om Rutis och Maize där uppe i himlen!

Vi kmr sakna dig DENNIS! ♥
see ya<3

Kommentarer
Postat av: Helen

Älskade Dennis...Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag sa att jag skulle vara med dig till slutet och det var jag. du somnade in i min famn. det är ett sånt fint kort på honom...

2011-01-11 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0